Довідка по роботі з сайтом "Харківська міська диспетчерська служба 1562"

 Загальні питання.

Для зручності мешканців та гостей міста, у разі виникнення у них будь-яких житлово - комунальних питань та проблем, було створено цілодобовий єдиний контакт-центр, а саме диспетчерську службу «1562», у яку можна звернутися з зазначених питань не зважаючи на безпосереднього надавача житлово-комунальних послуг.

Диспетчерська служба «1562» є посередницькою ланкою між заявником та безпосереднім надавачем житлово-комунальних послуг за прийнятою заявкою й жодним чином не виконує й не вирішує проблему зазначену в заявці.

Оператори диспетчерської служби «1562» приймають заявки за телефоном «гарячої лінії» 15-62, реєструють та обробляють їх у відповідній базі даних, а програмно-апаратний комплекс автоматично направляє її виконавцям.

Для здійснення контролю й аналізу роботи диспетчерської служби «1562» та відповідних виконавців послуг був спеціально створений контрольно – аналітичний відділ Департаменту контролю Харківської міської ради з наданням йому спеціальних функцій.

 

 

Як зателефонувати в диспетчерську службу.

Додзвонитися в диспетчерську службу «1562» можна як зі стаціонарного, так і з мобільного телефонних апаратів, по короткому номеру 15-62.

З лютого 2019 року мешканці та гості міста можуть звернутися до диспетчерської служби «1562» безпосередньо з мобільних номерів трьох операторів зв'язку - Водафон, Київстар та Лайфселл.

Для забезпечення такої можливості мобільними операторами отримані відповідні дозволи на використання в місті Харкові короткого номера 15-62, а фахівцями КП «МІЦ» забезпечений прийом вхідних дзвінків від операторів мобільного зв'язку.

Звертаємо вашу УВАГУ, що дзвінки на короткий номер 15-62 з мобільних номерів Водафон і Київстар - БЕЗКОШТОВНІ, а Лайфселл - ПЛАТНІ, згідно з умовами тарифу оператора Лайфселл.

 

Як залишити заявку з сайту.

Існують наступні способи відправки заявок з сайту. Виберіть найбільш зручний для Вас:

1.    Відправка заявки без реєстрації на сайті.

Перейдіть до сторінки сайту «Подати заявку», посилання на яку знаходиться на титульному аркуші сайту або в розділі «Заявки» у верхній частині титульного аркушу сайту і заповніть всі необхідні поля.

2.    Відправка заявки через Особистий кабінет користувача.

Перейдіть до «Особистого кабінету», після вводу адреси електронної пошти та паролю, натиснувши кнопку «Вхід» (для зареєстрованих користувачів) або пройдіть процедуру реєстрації, натиснувши кнопку «Реєстрація».

Зареєструйте свою адресу проживання у вкладці «Моя адреса № __» (реєструвати можна не більше 2-х адрес). Потім відправляйте Ваші заявки через вкладку «Заявки», натиснувши на кнопку «Подати заявку за цією адресою». В цьому випадку в заявці Ви описуєте лише суть проблеми і не вводите кожен раз адресу заново.

УВАГА!

1. Заявки, що потребують негайного втручання профільних комунальних підприємств та з ознаками аварійності подаються тільки за телефоном 15-62.

2. Алгоритм організації роботи по заявкам, зробленим з сайту та заявкам, наданим за телефоном 15-62 однаковий.

3. З метою належного виконання Вашого звернення надані Вами персональні дані будуть оброблені та можуть бути надані третім особам.

4. Назву вулиці (проспекту, майдану, провулку, в’їзду, проїзду) необхідно вибрати зі списку, який з'явиться після того, як Ви введете не менше трьох букв її назви. Вулиці в системі відображені українською мовою. Якщо у Вас не виходить вибрати вулицю, спробуйте інші варіанти написання її назви, наприклад цифри записати словами.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!

1. При оформленні заявки використовувати нецензурні слова, ненормативну лексику, погрожувати, принижувати, наводити порівняльні приклади, закликати до насилля, застосовувати інші негативні прояви.

2. Додавати до заявки фотографії, що не стосуються суті проблеми, по якій вона робиться.

3. Робити заявку від інших осіб, із зазначенням їх даних (П.І.Б., номер телефону, адреса електронної пошти), без їх згоди.

4. Робити підряд декілька однакових по суті заявок.

 

 

Як перевірити статус виконання заявки з сайту.

Щоб перевірити статус виконання заявки з сайту, Вам знадобиться перейти до сторінки сайту «Перевірити статус заявки», посилання на яку знаходиться в розділі «Заявки» у верхній частині титульного аркушу сайту.

На цій сторінці Вам потрібно ввести номер телефону, який Ви вказали при реєстрації заявки (через наш сайт), або з якого телефонували на номер 15-62 і номер заявки (номер заявки можна уточнити у оператора диспетчерської служби «1562»).

Також перевірити статус заявки Ви можете в модулі «Карта звернень в службу 1562». Звертаємо Вашу увагу на те, що в модулі «Карта звернень в службу 1562» розміщені тільки заявки зі статусом «В роботі».

В модулі «Особистий кабінет» зареєстрованому користувачу доступна інформація по заявкам, оформленим за його адресами (не більше 2-х).

 

Карта звернень в диспетчерську службу «1562».

Для чого потрібна карта.

Карта призначена для надання можливості користувачам сайту переглядати інформацію по прийнятим в роботу заявками громадян в диспетчерську службу «1562», плановим та аварійним відключенням мереж холодного, гарячого водопостачання, опалення, ліфтового господарства та внутрішньобудинкових електромереж міста.

Як перейти до карти звернень жителів в диспетчерську службу «1562».

Перехід до карти звернень жителів в диспетчерську службу «1562» Ви можете здійснити, натиснувши на посилання «Карта звернень в службу 1562», яка знаходиться на титульному аркуші сайту або в розділі «Служба 1562» у верхній частині титульного аркушу сайту.

Як знайти свою заявку на карті.

Щоб знайти свою заявку на карті, Вам знадобиться ввести номер заявки в групі «Перегляд заявок» в правому нижньому кутку модуля «Карта звернень в службу 1562» (номер заявки можна уточнити у оператора диспетчерської служби «1562»).

Як знайти свій будинок на карті.

Перейдіть до посилання «За адресою» в групі «Перегляд заявок» в правому нижньому кутку модуля «Карта звернень в службу 1562». Після переходу Вам стануть доступні поля для введення вулиці і номера будинку. Звертаємо Вашу увагу на те, що назву вулиці (проспекту, майдану, провулку, в’їзду, проїзду) необхідно вибрати зі списку, який з'явиться після того, як Ви введете не менше трьох букв назви вулиці. Вулиці в системі відображені українською мовою. Якщо у Вас не виходить вибрати вулицю, спробуйте інші варіанти написання її назви, наприклад цифри записати словами.

 

Модуль «Особистий кабінет».

Даний модуль був розроблений спеціально для зручності роботи користувача з сервісами, які пропонує наш сайт. На даний момент за допомогою «Особистого кабінету» Ви можете швидко і ефективно відправляти і стежити за виконанням своїх заявок, за визначеними адресами (не більше 2-х).

 

Розділ «Чат-бот «Kharkiv1562».

З метою покращення інформованості мешканців м. Харкова у сфері надання житлово-комунальних послуг комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» 14.09.2020 був презентований та запущений в тестовому режимі новий Telegram-Чат-бот «Kharkiv1562», який виступає інтегратором баз даних про планові та аварійні відключення послуг КП «Харківводоканал», КП «Харківські теплові мережі» та КСП «Харківгорліфт».

Telegram-Чат-бот «Kharkiv1562» - це сучасна форма координації та сепарації даних, щодо виникнення проблем у сфері надання житлово-комунальних послуг, від комунального підприємства до конкретного користувача, зручний сервіс доступний для кожного.

В даному розділі, за наявністю у вашому гаджеті месенджера «Telegram», ви маєте можливість підписатися на цей Чат-бот і почати отримувати інформацію щодо планових та аварійних відключень холодної та гарячої води, опалення, внутрішньобудинкового електропостачання та ліфтового господарства за вашими адресами (не більше 3-х) безпосередньо у свій електронний пристрій.

 

Розділ «Телеграм канал».

В даному розділі, за наявністю у вашому гаджеті месенджера «Telegram», ви маєте можливість підписатися на Telegram-канал «Новини служби 1562 м. Харків».

 

Розділ «Важливо!».

Знаходиться на титульному аркуші сайту та місить важливу та цікаву інформацію із переходом на інші сайти та веб-ресурси.

 

 

Розділ «Дороги та транспорт».

Знаходиться на титульному аркуші сайту. В даному розділі ви маєте можливість бачити усі актуальні, в розділі «На сьогодні» та заплановані, в розділі «На завтра» зміни в організації руху транспорту у місті. Інформація, що розміщується в цьому розділі обов’язково дублюється в Telegram-каналі «Новини служби 1562 м. Харків».

 

Посилання на інші сайти та веб-ресурси.

Посилання на інші сайти та веб-ресурси, що містяться на сайті «Харківська міська диспетчерська служба 1562» робляться тільки для Вашої зручності. При використанні цих посилань ви залишаєте цей Сайт.

КП «МІЦ» не перевіряє сайти та веб-ресурси інших підприємств, установ, організацій, не керує ними і не несе відповідальності за зміст інформації на них.

 

Технічна підтримка сайту.

Якщо у Вас виникли проблеми технічного характеру, пов’язані з використанням функціоналу сайту можете залишити відповідне повідомлення. Іконка, із зображенням поштового конверту, для переходу на відповідну сторінку знаходиться у верхньому правому кутку сайту.

УВАГА!

На даній сторінці треба залишати лише заявки, що стосуються технічних проблем в роботі сайту «Харківська міська диспетчерська служба 1562».