Довідка по роботі з сайтом

Довідка по роботі з сайтом "Харківська міська диспетчерська служба 1562"

 Загальні питання.

Для зручності мешканців та гостей міста, у разі виникнення у них будь-яких житлово - комунальних питань та проблем, було створено цілодобовий єдиний контакт-центр, а саме диспетчерську службу «1562», у яку можна звернутися з зазначених питань не зважаючи на безпосереднього надавача житлово-комунальних послуг.

Диспетчерська служба «1562» є посередницькою ланкою між заявником та безпосереднім надавачем житлово-комунальних послуг за прийнятою заявкою й жодним чином не виконує й не вирішує проблему зазначену в заявці.

Оператори диспетчерської служби «1562» приймають заявки за телефоном «гарячої лінії» 15-62, реєструють та обробляють їх у відповідній базі даних, а програмно-апаратний комплекс автоматично направляє її виконавцям.

Для здійснення контролю й аналізу роботи диспетчерської служби «1562» та відповідних виконавців послуг був спеціально створений контрольно – аналітичний відділ Департаменту контролю Харківської міської ради з наданням йому спеціальних функцій.

 

Як зателефонувати в диспетчерську службу.

Додзвонитися в диспетчерську службу «1562» можна як зі стаціонарного, так і з мобільного телефонних апаратів, по короткому номеру 15-62.

З лютого 2019 року мешканці та гості міста можуть звернутися до диспетчерської служби «1562» безпосередньо з мобільних номерів трьох операторів зв'язку - Водафон, Київстар та Лайфселл.

Для забезпечення такої можливості мобільними операторами отримані відповідні дозволи на використання в місті Харкові короткого номера 15-62, а фахівцями КП «МІЦ» забезпечений прийом вхідних дзвінків від операторів мобільного зв'язку.

Звертаємо вашу УВАГУ, що дзвінки на короткий номер 15-62 з мобільних номерів операторів  Водафон, Київстар, Лайфселл - БЕЗКОШТОВНІ.

 

Карта звернень в диспетчерську службу «1562».

УВАГА! Функціонал перегляду карти тимчасово заблоковано, пошукові фільтри працюють.

 

Розділ «Чат-бот «Kharkiv1562».

З метою покращення інформованості мешканців м. Харкова у сфері надання житлово-комунальних послуг комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» 14.09.2020 був презентований та запущений в тестовому режимі новий Telegram-Чат-бот «Kharkiv1562», який виступає інтегратором баз даних про планові та аварійні відключення послуг КП «Харківводоканал», КП «Харківські теплові мережі» та КСП «Харківгорліфт».

Telegram-Чат-бот «Kharkiv1562» - це сучасна форма координації та сепарації даних, щодо виникнення проблем у сфері надання житлово-комунальних послуг, від комунального підприємства до конкретного користувача, зручний сервіс доступний для кожного.

В даному розділі, за наявністю у вашому гаджеті месенджера «Telegram», ви маєте можливість підписатися на цей Чат-бот і почати отримувати інформацію щодо планових та аварійних відключень холодної та гарячої води, опалення, внутрішньобудинкового електропостачання та ліфтового господарства за вашими адресами (не більше 3-х) безпосередньо у свій електронний пристрій.

 

Розділ «Телеграм канал».

В даному розділі, за наявністю у вашому гаджеті месенджера «Telegram», ви маєте можливість підписатися на Telegram-канал «Новини служби 1562 м. Харків».

 

Розділ «Важливо!».

Знаходиться на титульному аркуші сайту та місить важливу та цікаву інформацію із переходом на інші сайти та веб-ресурси.

   

Посилання на інші сайти та веб-ресурси.

Посилання на інші сайти та веб-ресурси, що містяться на сайті «Харківська міська диспетчерська служба 1562» робляться тільки для Вашої зручності. При використанні цих посилань ви залишаєте цей Сайт.

КП «МІЦ» не перевіряє сайти та веб-ресурси інших підприємств, установ, організацій, не керує ними і не несе відповідальності за зміст інформації на них.

 

Технічна підтримка сайту.

Якщо у Вас виникли проблеми технічного характеру, пов’язані з використанням функціоналу сайту можете залишити відповідне повідомлення. Іконка, із зображенням поштового конверту, для переходу на відповідну сторінку знаходиться у верхньому правому кутку сайту.

УВАГА! На даній сторінці треба залишати лише заявки, що стосуються технічних проблем в роботі сайту «Харківська міська диспетчерська служба 1562».

  • Теґи:
  • теґів немає.
Версія для друку
назад

Особистий кабінет

Шановні харків‘яни! З 29.04.23 прийом повідомлень щодо хвилюючих питань здійснюється через оновлений Портал 1562 за посиланням

Погода

  • Вт, вечір +17 .. +19 °C
  • Ср, ніч +13 .. +15 °C
  • Ср, ранок +20 .. +22 °C
  • Ср, день +21 .. +23 °C
    Номер для дозвону в службу: 1562 - зі стаціонарних та мобільних