У зв'язку продовженням Олексіївської лінії метро виникла гостра необхідність у придбанні нового рухомого складу. Як розповів сьогодні на прес-конференції генеральний директор КП «Харківський метрополітен» Сергій Мусєєв, у зв'язку з цим зараз опрацьовуються кілька напрямків.
Перше - фінансування з держбюджету купівлі нових вагонів під будівництво нової станції. Друге - розглядаються лізингові програми. Однак найімовірнішим керівник Харківської «підземки» називає третій варіант.
«У Дніпропетровському метрополітені, який сьогодні не розвивається, практично на вулиці простоює 30 вагонів. Ще рік - і вони не будуть придатні для подальшої експлуатації. Харківська влада працює над тим, щоб Міністерство транспорту за сприяння Кабінету міністрів передало ці вагони нашому метрополітену. За рік-два ми б змогли виконати їх капремонт. Це набагато дешевше за витратами, ніж спробувати отримати гроші на нові вагони, - запевняє керівник підприємства. - Думаю, що до кінця року ми по якомусь із цих варіантів отримаємо новий рухомий склад».
У Харківському метрополітені на сьогодні експлуатується 65 рухомих складів. 320 вагонів знаходяться в експлуатації вже 35 років.