Перспективну мережа міських автобусних маршрутів загального користування затверджено сьогодні на засіданні виконкому Харківської міської ради.
Передбачається, що в Харкові будуть діяти 150 маршрутів замість нинішніх 172, причому замість 17 мікроавтобусних залишиться лише 2. Всі 18 маршрутів загального режиму (соціально значущі, з вартістю проїзду 50 копійок, що пролягають у важкодоступних районах міста) зберігаються.
«Ми будемо пропонувати на конкурс з обслуговування цих маршрутів виключно пакетні пропозиції - з обслуговування окремих секторів Харкова. Місто будуть обслуговувати солідні великі перевізники. Це вплине передусім на якість і безпеку перевезень. З-за будь-якого дублювання і, відповідно, конкуренції на автотранспорті в першу чергу страждають пасажири - ми можемо спостерігати це, коли біля зупинок один автобус «підрізає» другий, - зазначив директор Департаменту транспорту і зв'язку міської ради Євген Водовозов. - При розгляді даного питання ми залучали транспортні громадські організації і самих перевізників, а також вивчали звернення громадян. Нова перспективна схема - це приклад взаємовигідної співпраці бізнесу і міста».
Євген Водовозов також нагадав, що на недавній позачерговій сесії міськради депутати дали КП «Харьковпасс» згоду на придбання нової техніки особливо великої місткості. Звичні «Газелі» поступово зникнуть з території Харкова.