До кінця поточного місяця підприємства-автоперевізники повинні надати в міськвиконком фотографічні дані про стан зупиночних павільйонів на маршрутах, що ними обслуговуються. З такою пропозицією виступив сьогодні в ході наради з автоперевізниками секретар Харківської міської ради Геннадій Кернес.
«Ви, як власники маршруту, підпишете всі знімки і принесете до нас. Тоді ми чітко зрозуміємо, контролюєте ви ситуацію чи ні. Ваше ставлення до даної задачі - це вже відповідь на багато питань, - підкреслив Геннадій Кернес. - Якщо у вас є бажання, ви можете передати нам свої пропозиції про те, що саме потрібно змінити чи поліпшити. Коли ми всі проаналізуємо, то зустрінемося ще раз, обговоримо всі ідеї та вирішимо, що має сенс прийняти, а що недоцільно, і з якої причини».
Секретар міської ради також відзначив, що на кожній зупинці необхідно відновити інформацію про графік руху автобусів і вказати контактні телефони автотранспортних підприємств, що їх обслуговують, щоб пасажири могли звертатися зі своїми питаннями чи скаргами.
«Люди повинні знати, яка фірма обслуговує маршрут. Тоді, можливо, у тих, хто хоче домогтися поліпшення якості перевезень, буде більше можливостей змінити ситуацію», - сказав Геннадій Кернес.
До кінця поточного місяця підприємства-автоперевізники повинні надати в міськвиконком фотографічні дані про стан зупиночних павільйонів на маршрутах, що ними обслуговуються. З такою пропозицією виступив сьогодні в ході наради з автоперевізниками секретар Харківської міської ради Геннадій Кернес.
«Ви, як власники маршруту, підпишете всі знімки і принесете до нас. Тоді ми чітко зрозуміємо, контролюєте ви ситуацію чи ні. Ваше ставлення до даної задачі - це вже відповідь на багато питань, - підкреслив Геннадій Кернес. - Якщо у вас є бажання, ви можете передати нам свої пропозиції про те, що саме потрібно змінити чи поліпшити. Коли ми всі проаналізуємо, то зустрінемося ще раз, обговоримо всі ідеї та вирішимо, що має сенс прийняти, а що недоцільно, і з якої причини».
Секретар міської ради також відзначив, що на кожній зупинці необхідно відновити інформацію про графік руху автобусів і вказати контактні телефони автотранспортних підприємств, що їх обслуговують, щоб пасажири могли звертатися зі своїми питаннями чи скаргами.
«Люди повинні знати, яка фірма обслуговує маршрут. Тоді, можливо, у тих, хто хоче домогтися поліпшення якості перевезень, буде більше можливостей змінити ситуацію», - сказав Геннадій Кернес.