Новини

У Харкові перевірять стан зупиночних павільйонів на автобусних маршрутах
20 липня 2010, 17:51

До кінця поточного місяця підприємства-автоперевізники повинні надати в міськвиконком фотографічні дані про стан зупиночних павільйонів на маршрутах, що ними обслуговуються. З такою пропозицією виступив сьогодні в ході наради з автоперевізниками секретар Харківської міської ради Геннадій Кернес.

«Ви, як власники маршруту, підпишете всі знімки і принесете до нас. Тоді ми чітко зрозуміємо, контролюєте ви ситуацію чи ні. Ваше ставлення до даної задачі - це вже відповідь на багато питань, - підкреслив Геннадій Кернес. - Якщо у вас є бажання, ви можете передати нам свої пропозиції про те, що саме потрібно змінити чи поліпшити. Коли ми всі проаналізуємо, то зустрінемося ще раз, обговоримо всі ідеї та вирішимо, що має сенс прийняти, а що недоцільно, і з якої причини».

Секретар міської ради також відзначив, що на кожній зупинці необхідно відновити інформацію про графік руху автобусів і вказати контактні телефони автотранспортних підприємств, що їх обслуговують, щоб пасажири могли звертатися зі своїми питаннями чи скаргами.

«Люди повинні знати, яка фірма обслуговує маршрут. Тоді, можливо, у тих, хто хоче домогтися поліпшення якості перевезень, буде більше можливостей змінити ситуацію», - сказав Геннадій Кернес.

До кінця поточного місяця підприємства-автоперевізники повинні надати в міськвиконком фотографічні дані про стан зупиночних павільйонів на маршрутах, що ними обслуговуються. З такою пропозицією виступив сьогодні в ході наради з автоперевізниками секретар Харківської міської ради Геннадій Кернес.

«Ви, як власники маршруту, підпишете всі знімки і принесете до нас. Тоді ми чітко зрозуміємо, контролюєте ви ситуацію чи ні. Ваше ставлення до даної задачі - це вже відповідь на багато питань, - підкреслив Геннадій Кернес. - Якщо у вас є бажання, ви можете передати нам свої пропозиції про те, що саме потрібно змінити чи поліпшити. Коли ми всі проаналізуємо, то зустрінемося ще раз, обговоримо всі ідеї та вирішимо, що має сенс прийняти, а що недоцільно, і з якої причини».

Секретар міської ради також відзначив, що на кожній зупинці необхідно відновити інформацію про графік руху автобусів і вказати контактні телефони автотранспортних підприємств, що їх обслуговують, щоб пасажири могли звертатися зі своїми питаннями чи скаргами.

«Люди повинні знати, яка фірма обслуговує маршрут. Тоді, можливо, у тих, хто хоче домогтися поліпшення якості перевезень, буде більше можливостей змінити ситуацію», - сказав Геннадій Кернес.

Notice: Undefined property: RemoteAuth::$_PortalUrl in /home/www/www1562/1562.kharkov.ua/application/models/RemoteAuth.php on line 40